Hjelp – kortbetaling

Hvis ditt medlemskap er betalt med kort skal du ikke legge inn kortinformasjon hvert år. Kontingenten trekkes automatisk. Du får varsling på e-post i forkant.

Mitt kort er utgått på dato, eller jeg har byttet kort – hva gjør jeg?
Ta kontakt på betalingshjelp@tempoklubben.com så sender vi deg en lenke til der du kan betale med nytt kort.

Jeg ønsker å avbryte det automatiske trekket – hva gjør jeg?
Du går til “Min side” og velg “abonnement”. Trykk så avbryt til høyre ved den medlemskapstypen du ønsker å avbryte.

Jeg ønsker å bytte medlemskapstype – hva gjør jeg?
Du går til “Min side” og velg “abonnement”. Trykk så avbryt til høyre ved den medlemskapstypen du har for å unngå dobbelt trekk. Kjøp så nytt medlemskap.

Står du fremdeles fast? Send epost til betalingshjelp@tempoklubben.com

error: Alert: Content is protected !!
Webhotell levert av Zondo Norge AS