Opplasting skisser i forumet.

Hjem Forum Spør styret Opplasting skisser i forumet.

Ser 1 svar tråd
  • Forfatter
    Innlegg
    • #121197
      Ruskomsnusk
      Deltaker

      HEi. Jeg undrer om det er mulig på noen måte laste opp skisse (foto) i forumet for å vise hva man mener? På forhånd takk

    • #121198
      Terje Flåt
      Deltaker

      Hei. Dessverre så er det ikke det, men send en e-post til styret@tempoklubben.com med vedlegget, så vil du få svar på e-post.

Ser 1 svar tråd
  • Du må være innlogget for å svare på dette emnet.
Webhotell levert av Zondo Norge AS