Opplasting skisser i forumet. Hjem › Forum › Spør styret › Opplasting skisser i forumet. Dette emnet har 1 svar, 2 deltakere, og ble sist oppdatert 1 time, 35 minutter siden av Terje Flåt. Ser 1 svar tråd Forfatter Innlegg 26. juni 2026 klokken 14:25 #121197 RuskomsnuskDeltaker HEi. Jeg undrer om det er mulig på noen måte laste opp skisse (foto) i forumet for å vise hva man mener? På forhånd takk 26. juni 2026 klokken 20:31 #121198 Terje FlåtDeltaker Hei. Dessverre så er det ikke det, men send en e-post til styret@tempoklubben.com med vedlegget, så vil du få svar på e-post. Forfatter Innlegg Ser 1 svar tråd Du må være innlogget for å svare på dette emnet. Logg inn Brukernavn: Passord: Hold meg pålogget Connect with: Connect with: Logg inn via Rubic Logg inn